۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۶۱۳۲۹۱
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تأکید کرد؛

رییس جمهور در مسائل بین المللی با اقتدار ایستادگی کند | ضرورت کنترل قیمت ها

رییس جمهور در مسائل بین المللی با اقتدار ایستادگی کند | ضرورت کنترل قیمت ها
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: از رییس جمهور انتظار می رود در مسائل بین المللی و در تقابل با جبهه استکبار با اقتدار ایستادگی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، یکشنبه شب در نشست شورای اداری و توسعه استان که با حضور رییس جمهور برگزار شد، از تلاش های دولتمردان برای رفع مشکلات کشور و بهبود وضعیت اقتصادی مردم قدردانی کرد.

وی افزود: از رییس جمهور انتظار می رود در مسائل بین المللی و مقابل دشمنان با اقتدار ایستادگی کند.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه با اشاره به افتتاح طرح های متعدد در استان و تصویب طرح ها و پروژه های جدید برای اجرا در خراسان شمالی، گفت: امیدواریم با سفر رییس جمهور و تزریق بودجه ها استان پیشرفت بیشتری داشته باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: باید سرمایه گذاری در استان تقویت شود و سرمایه گذاران بمانند تا شاهد توسعه و پیشرفت بیش از پیش خراسان شمالی باشیم.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر از دولت انتظار می رود قیمت های مسکن و اجناس در سراسر کشور کنترل شود؛ زیرا این مردم عیال دولتند و اداره خانواده در این شرایط سخت است.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه با اشاره به عملکرد شایسته استاندار فعلی خراسان شمالی، گفت: از رییس جمهور تقاضا دارم مدیریت کلان استان را تثبیت کند و جابجایی استاندار را تا پایان دولت حداقل متوقف کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: همچنین انتظار می رود برای ساخت زائرسرای اهالی خراسان شمالی در مشهد کمک کنید تا بتوان آن را تکمیل کرد./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات